Wednesday, March 4, 2009

KMD Bowling Tournament

Team Tangan Bangku menjuarai Bowling Tournament kali ke 1


Pada 21 feb 2009, satu pertandingan bowling yg dinamakan KMD Bowling Tourney 1 telah diadakan di Dundee Megabowl. 3 teams berjaya ditubuhkan. Ahli2nyer terdiri daripada

1. Team Tangan Bangku: Abg Azmi,Abg Zahir,Rauhan,Irfan
2. Team Tetralogy of Fallot: Mirin, Amal, Muiz
3. Team The Kilt: Kak Rosazra, Kak Shikin, Kak Ika, Kak Khamsah

Terdapat juga keluarga lain yg turun ke Megabowl utk bermain bowling dgn anak2. Antara mereka ialah Abg Taufik, Abg Amir dan Abg Din. Ust Amin dan juga Abg Mahmud juga sempat mencelah,tapi x sempat bermain,hehe.

Arakian, team2 berlawan2 sesama mereka, dan Team Tangan Bangku menang dgn pungutan mata 385, diikuti oleh Team Tetralogy of Fallot (374). Amal merangkul anugerah Pengebowl terbaik, memungut mata sebyk 154. Team The Kilt telah mengalami masalah teknikal,lalu terpaksa keluar dari pertandingan,sungguh sayu.

Hadiah disampaikan kpd Team Tangan Bangku oleh Mirin. Mirin mengucapkan terima kasih kepada semue yang datang, dan akan membalas dendam kalah di "KMD Bowling Tourney 2 - Return of the Falloter".

Team yang ambil bahagian- Tangan Bangku (Rauhan, Irfan, Azmi dan Zahir), Tetralogy of Fallot (Mirin, Amal dan Muiz) dan The Kilt (Azra, Ika, Khamsah and Syiqin)






-ReuterMirin-