Wednesday, September 17, 2008

BBQ at Champerdown Country Park

Seminggu sebelum berpuasa, KMD telah mengadakan second bbq di Camperdown Country Park, Dundee. Alhamdullilah ramai yang hadir, terutama ahli bujang. Ahli berkeluarga tetap maintain, tak pernah ketinggalan.


Tak semua ada dalam gambar ni..termasuk cameraman (Khai) dan camerawoman (Amal) serta beberapa kanak-kanak yang tak leh tinggal mainan.

Menu agak istimewa kali ni....SATE....setelah bertungkus-lumus rewang cucuk sate, akhirnya 200 cucuk sate 'giant' berjaya disiapkan...


Aktiviti macam biasa, sembang dan makan. Selain dari sate dan kuah kacang, ada juga burger dan sosej untuk bbq. Side dishes memang banyak, antaranya keropok ikan, sosej rolls, bee hoon goreng, curry puff, cakes (carot, caramel, chocolate creme), lodeh, nasi impit dan lain-lain lagi (banyak sangat, dah lupa).

Kanak-kanak tak ketinggalan...macam biasa, sibuk dengan aktiviti masing-masing. Oleh kerana area Camperdown ni lebih luas berbanding dengan Tentsmuir beach tempohari, makin la meriah mereka ni bermain.





Bukan dewasa je syok bersembang, Aidil and Hubayd pun bukan main lagi.



Alhamdullilah aktiviti bbq ni berjalan dengan lancar sekali. Semoga tahun depan boleh berbarbeque lagi.


SELAMAT MAJU JAYA KEPADA SEMUA WARGA KMD



Photographs credited to Amal and Khai. Banyak lagi gambar boleh tengok kat sini (courtesyof Kak Maziah) dan boleh juga jengok di Fotopage Khai dan Inda, Picasa album Zahir dan Ina dan juga flkr Amal

No comments: